Skanner, filmer, ny plånka och ritplatta.

Imorgon kommer min efterlängtade skanner!! Då slipper jag använda kameran
varje gång jag vill ha en teckning till datorn.



Och sen väntar jag på dessa saker också....




En ny Hello kitty plånka, för min har gått sönder och vill inte tappa mitt bankkort!

Klicka för att stänga fönstret
Efter MYYYYCKET tänkande och funderande så bestämde jag mig. Min ritplatta hemma i Borås
gick ju sönder och krånglade och massa skit... och det kittlar i fingrarna när jag vet att jag inte
har någon ritplatta.. så nu är den beställd hem till mig! NOW I CAN BEGIN DRAWING AGAIN!

Så dessa saker väntar jag på med ett leende~

Kommentarer

Kommentera i rutan under:

Namn:
Spara

E-postadress: (Bara jag kan se det)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...