Omtapetsering i lägenheten!



Idag blev det och göra mycket!! Timmy, Micke och jag har fått flytta omkring på saker och nu ser det ut
som om svinstiaguden (eller tvärtom) har varit här! Gubben som ska sätta nya tapeter kom förbi och när vi
var klara så frågade jag honom när han kommer förbi imorgon.. "vid samma tid ungefär" sa han. Jaha okej
vad bra, då får vi det här överstökat då! För vem tackar nej till nya tapeter? Inte jag!
Det var jag och Timmy som bestämde tillsammans om vilka tapeter vi skulle ha. Vitsvarta såklart.
Och detta var ett erbjudande från fastighetsbolaget (heter det så?) så får inte höjd hyra eller så..

Så imorgon får vi nya tapeter, så det skulle ju "uppskattas" om ingen kommer förbi på besök
just imorgon hehe... Micke var ju redan här sen två dagara tidigare, och han var så snäll och hjälpte till! :)
Tack Micke!!! Som tack får du bo här ett tag till och göra oss sällskap! :P
Medans "tapet gubben" var här så smög alla vi tre iväg till stan och gick in på resturangen Afrodite
för att få lite mat i magen! Jag beställde en Toscana, det var typ ugnsgratinerad pasta med skinka m.m
Jätte gott var det! Kommer nog beställa det nån mer gång. :)

Det enda problemet är väl plats nu när alla saker är hullerombuller.. blir en aning svårt just idag
men imorgon efter 12-1 tiden så är detta över!!! Skönt! Det är så jag försöker tänka.. "få det överstökat bara"

Kan visa exempel bilder på hur tapeterna kommer se ut ungefär (iaf dem vi valde..)



Kommentarer

Kommentera i rutan under:

Namn:
Spara

E-postadress: (Bara jag kan se det)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...