Hakuna matata

What a wonderful world, Hakuna matata...
(kollar på Lejonkungen III)

Är ledig idag från skolan, vet ej varför.
På Måndag skulle jag visst ta med mig min skåpnyckel och lämna in den
och vad jag förstått så skulle det vara en utflykt också..? *blir orolig* 

Och Fick precis min lunch!! Eller är det middag eftersom det är efter-middag? Hmm.
Och vad jag menar med fick, är att Timmy, alf och Isak gick till Afrodite och åt
och Timmy kom nyss hit och lämnade maten som jag beställde från dem. Toscana, muuuuums!!
Det luktar så gott från den att jag vill sluta skriva...*tar en tugga* ..kunde inte hålla mig!
Jättegott. Det är ugnsgratinerad pasta med ost, skinka och något mer. Blir tyvärr ingen bild
denna gången.. min kamera är död och behöver laddas, hehe.

Timmy gick iväg igen för att dem skulle till Coop konsum (dem kallar det bara konsum här
har jag märkt?) och handla. Själv försöker jag mig på att göra en header till hotgossips
men får väl se om jag orkar fortsätta eller inte? :P

Nä nu vill jag fortsätta äta!! Hejdå!
Kram

Kommentarer

Kommentera i rutan under:

Namn:
Spara

E-postadress: (Bara jag kan se det)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...