Kida min sötnos..

Kida är redan utlagd på blocket sen lite tillbaka, och det har varit en kvinna vid namn Krista (finländska)
som har varit i kontakt med min pappa, men tydligen har han sagt att jag skulle kontakta henne istället
och jag tog modet till mig o ringde, men fick inget svar.. ringt ytterligare två gånger till, fortfarande inget svar!
Hon kanske redan skaffat sig en ny katt, vi får väl se hur det blir för Kida...

Ingen nära Borås som skulle tänka sig köpa denna raring för 400 kr?
on har stora söta gröna ögon, svart vit päls och är kelmysig!


Kommentarer

Kommentera i rutan under:

Namn:
Spara

E-postadress: (Bara jag kan se det)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...