Härlig dag!

Pratade nyss med min älskling i telefon, han skulle göra sig klar för att laga till lite våfflor
innan familjen kommer hem! Och jag själv sitter här och dunkar hög musik och planerar hur
min nya design ska se ut, det är svårt att välja bra och matchande färger!
Chattar just nu med min bästa kompis Jessica om att vi ska prata i telefon nån dag
antagligen redan imorgon~

Har inte så värst mycket att skriva om just nu, men kommer nog mer lite senare
för nu är jag upptagen med designen! :) letar bilder som ska inspirera mig, och det gör dem..
funderar på att försöka ha färgen lila som färgtema.

Gjorde även dessa två bilder i Photoshop tidigare idag.
Hade tråkigt. ^^




Kommentarer

Kommentera i rutan under:

Namn:
Spara

E-postadress: (Bara jag kan se det)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...