Ang. lägenheten

Som ni kanske vet så har jag fått kontraktet på ettan i A-jaur, men något jag verkligen vill
är att söka efter en större, en tvåa eller trea... jag vill kunna känna utrymme, ha ett eget rum
och det tror jag timmy också skulle vilja. Få ha ett eget rum och ha ett "privatliv"

Jag längtar tills något sådant händer! Då jag får chansen att få en större lägenhet..
Blir så inspirerad av vita skrivbord, färgglada detaljer på pennor och små hyllor.
Att bara få ha något eget någon gång är vad jag trånar efter! Ett stort eget rum..


Bilden är lånad från Weheartit.

Kommentarer

Kommentera i rutan under:

Namn:
Spara

E-postadress: (Bara jag kan se det)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...