Ser på tv.


Ser Idol på tvn.
Jag gillar faktiskt inte det programmet p.g.a att jag har sett så många gånger
att juryn mest bryr sig om utseendet och kläderna som dem kallar "looken."
Därför håller jag mig till True Talent. :) Genant men jag kanske tänker anmäla mig
till True talent nästa år (om det går då.)
Tummarna upp för True talent!!
Det enda minuset är publiken, dem lyssnar bara på låten, inte på rösten
det är riktigt dåligt! Men men, hoppas det bättrar sig och att dem skärper sig.

Så ja, ser Idol och äter lite gott haribo godis.. :)
Hoppas ni haft en bra dag, för det har inte jag! (rimm hehe..)

Kramar <3

Kommentarer

Kommentera i rutan under:

Namn:
Spara

E-postadress: (Bara jag kan se det)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...