Måste fortsätta..

Hann inte städa klart igår, så nu ska jag börja igen! Såhär har jag planerat:

IDAG, städa färdigt mitt rum och inreda så mycket jag bara kan!
IMORGON, får pappa besök och ska ha "grabbkväll" och då ska jag och timmy
sitta inne på vårat rum. SÅ! Imorgon ska jag påbörja en ny design till bloggen!!
Temat ska vara "kawaii" det japanska ordet av "söt/sött" hihi. 

Men då ses vi efter min städning! Det kommer nog ta en hel dag skulle jag tro...
så ska försöka klämma in ett inlägg till med lite bilder också ^^

hejdå!

Kommentarer
Emelie Carlsson skrev:

jag har skickat till e-posten nu om desigen :-)

2011-09-17 @ 23:42:11
URL: http://duvetmemme.blogg.se/

Kommentera i rutan under:

Namn:
Spara

E-postadress: (Bara jag kan se det)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...