Jobb?


Hej alla söta! Jag har funderat och tänkt väldigt länge på det här..

och det är att jag VILL börja jobba som bloggare! Skriva, visa allt som jag brinner för och gör.
Jag älskar att blogga, fotografera, sjunga och designa (min blogg!)

Jag har mycket att bjuda på, problemet är väl bara att jag inte är så bra ännu på att formulera
och få fram det där lilla "extra." Ni får mer än GÄRNA ge mig tips och råd!! Då blir jag glad!
Kan jag bara nå fram så tror jag att jag skulle kunna gå långt! ^^

Kramar eran Riizen!

Kommentarer

Kommentera i rutan under:

Namn:
Spara

E-postadress: (Bara jag kan se det)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...