Hemma!

Nu är jag hemma igen, jag var med och spelade i innebandyn i alla fall, annars brukar
jag bara kolla på. Så fort jag ställde mig på planen (nära målet) så kom bollen mot mig
and guess what? Jag gjorde mitt första mål det FÖRSTA jag gjorde! Haha! Hur awesome är inte det..?
Sen så blev jag ganska trött i kroppen men tog det så lugnt jag bara kunde för att inte "överanstränga"
min kropp för mycket, eftersom jag aldrig tränar eller motionerar. Men innebandyn gick hyffsat bra!
Däremot så vet jag inte ens vem av oss som vann O.o ? Haha...ingen sa ju något!

Kommentarer

Kommentera i rutan under:

Namn:
Spara

E-postadress: (Bara jag kan se det)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...