En ny lösning för mig kanske?


Hej alla fina där ute!
Jag blev hemma ännu en dag, känner mig krasslig idag och magen är inte med mig idag heller.
Jo, jag har en ny (och kanske knasig) ide! Jag tycker om sjukt mycket att fotografera, designa
m.m... men något jag faktiskt ibland inte tycker om, det är att skriva. Jag har jätte svårt för att
formulera, förklara och ha något att skriva om. Så! Jag tänkte att jag kanske kan lösa problemet
med att istället för att Videofilma (spela in som bloggare brukar göra..) så tänker jag
spela in små "Poddcasts/Radio cast" (eller vad det nu heter..)
Vad jag kommer prata om får ni lyssna efter och höra.
Men något jag vet redan nu, är att jag berättar precis som i en Videoblogg
om hur jag mår, vad jag gör och kanske slänga in något extra! Kanske någon musik
det får vi se, det får vi se!
Spännande! Eller så är det bara jag som tycker
detta låter lite smått lockande...haha!
Börjar spela in om någon minut!
TAR GÄRNA IN FÖRSLAG FRÅN ER LÄSARE!

Kram!

Kommentarer

Kommentera i rutan under:

Namn:
Spara

E-postadress: (Bara jag kan se det)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...