Besök snart - om en timme!

Jag och timmy kom nyss innanför dörren efter att ha gått en liten promenad i det härliga vädret! :D
Hade tänkt ta med mig kameran, men kom på att den redan är död och behöver laddas.

Nu strax ska jag sminka mig lite och sen städa undan på det stökiga bordet framför mig...
för vi får besök av min kusin Stina om en timme! Kanske hinner plocka lite i mitt rum också..?
Jätte stökigt där, ser ut som en...
apa har spungit som en raket och rotat igenom för att leta efter bananer...



Vi hörs snart igen!

Kommentarer
ZOOFIE: Sveriges största musikblogg skrev:

Tjena!



Jag kan ta det ang Kissie i ett nytt inlägg, eller så kan du klicka in i mitt arkiv från september förra året. :)



Säg till vad du föredrar :)

2011-09-10 @ 17:28:20
URL: http://zoofie.devote.se

Kommentera i rutan under:

Namn:
Spara

E-postadress: (Bara jag kan se det)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...