Varför jag inte uppdaterat.

Hej på er, längesen nu eller hur? Det har hänt väldigt mycket som fått mina dagar både upp och ner.
Jag vet inte hur mycket jag bör nämna vad som hänt, men..det kommer nog komma upp en hel del
bilder som jag missat i snart månader att lägga upp. Jag behöver bara lite mer tid för att repa mig.

Jag är ganska sorgsen av mig just nu och mår inte så hemskt bra. Vi ska sälja vårat hus som jag bott i 19 år.
Med 19 år menar jag i hela mitt liv. Det huset har jag en miljon minnen ifrån och mer därtill.
Vi ska sälja det p.g.a att mina föräldrar ska splittras och hitta eget. Det är inte riktigt än som jag
ska flytta men man blir ändå ganska ledsen av det här. Jag kan uppdatera med en bild på hur vårat
hus ser ut som alltid kommer lägga mig nära hjärtat...

Det är inte världens finaste hus och inte heller så märkvärdig, men det är ändå någonting med det
som får en att lystra till. Enligt mig tycker jag detta huset är rätt gulligt ändå..


Kommentarer

Kommentera i rutan under:

Namn:
Spara

E-postadress: (Bara jag kan se det)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...