Godmorgon..

315651_2048693820557_1340804787_31741655_742803833_n_large

Godmorgon på er alla söta!
Har inte sovit än, har inte orkat. Kommer antagligen somna snart haha!
Det enda olyckliga är att jag måste städa rummet för det kommer
en mäklare på måndag som ska kolla omkring och värdera huset.

Ni som inte vet, så kanske huset ska säljas och jag och min pappa
kommer antagligen flytta en liten bit bort ifrån där vi bor nu.
Min mamma..vet jag inte riktigt än, men hon vill skaffa eget någonstans.
Men min Pappa har träffat en tjej på nätet som kommer från Amerika.
Han skriver med henne varje dag och vad jag fått höra så ska
hon flytta till Sverige redan nu i vinter, då jag och pappa flyttar ut.
Så antagligen, om den tjejen är den hon säger sig vara osv, så ska hon
flytta in med mig och pappa. Det här blir intressant, kan ju vara rätt kul
att få lära känna en riktig amerikanska!

Vad jag tycker om det här? Well.. det är bara acceptera
att detta händer och se vad framtiden har att "erbjuda".
Men jag erkänner att jag inte känner mig som världens lyckligaste heller.


nä nu börjar jag må illa..så ska ta och vila någon timma och se
om jag orkar stiga upp sen..

Kommentarer
Rox skrev:

Gumman, ja vet att de e grymt svårt men de e bara att bita ihop! >: Jag själv vet inte helt hur de känns med att ens föräldrar skaffa nya pojk/flickvänner osv men jag har extremt många vänner som fick sin familj förstörd redan när dom va små.. :love: Bara att bita ihop och tänk på att dom lever fortfarande vilket e huvudsaken? :love:

2011-10-09 @ 13:49:27
URL: http://danihellprince.blogg.se/
Felicia skrev:

Hejsan!



Intresserad av ett bloglovinbyte?



Kram♥

2011-10-11 @ 13:42:02
URL: http://hhafstrom.blogspot.com
Felicia skrev:

SV: ett bloglovin byte är att du följer mig via bloglovin, och at jag följer dig :)

2011-10-13 @ 12:48:31
URL: http://hhafstrom.blogspot.com
Sandra skrev:

jag såg att du var intresserad av att åka bräda. Det är nämligen så att jag hjälper en vän som nu för tiden är svensk mästarinna i skateboard slalom att få in lite intressen bland bara tjejer att börja åka slalom därför har hon startat ett team, eftersom att skate är en mansdomenerande sport och det finns ännu ingen klass för tjejer så är du tjej och tävlar vet du om att dom mesta du möter är killar. hon kommer inom en snar framtid beroende på hur många som är intresserade och anmäler sig, försöka ordna events, tävlingar. Ni kommer även träffas några dagar i månaden för att glida runt och prata. Sprid detta vidare om du själv känner att det är behövligt i sverige eller om du känner någon annan som är intresserad. Vore väldigt tacksamt! Här är länken till hennes blogg där du kan komma i kontakt med henne samt läsa mer om teamet hon försöker uppnå : http://girlsonboards.devote.se/



(Salom brädan är en liknande men mindre variant av longboard. Du tävla oftast om snabbhet och vem som klarar att åka mellan mest koner, så kika in. Hon lär ut allt hon kan)

Jättefin blogg förresten! :)

2011-10-20 @ 14:44:22

Kommentera i rutan under:

Namn:
Spara

E-postadress: (Bara jag kan se det)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...