Magproblemen blivit värre...

Har inte kunnat blogga något på nåra dagar p.g.a att internet stängdes ner i 2 dagar.
Just nu sitter jag och kollar på Andra avenyn del 2. Någon som sett den? Tycker ni den är bra??
Det är inte det enda.. jag kan meddela att jag mår ganska dåligt just nu.. magsyran känns
och fräter inuti magen på mig. Har magkatarr för dem som inte visste det. Jag tar medicin
men inte varje dag (som jag borde) för när jag tagit medicinen blir jag hemskt trött och sover
bort dagarna så glömmer jag bort att ta medicinen. Åh..gud vad jobbigt detta är..!

Nu ska jag fortsätta kolla på Andra avenyn och få reda på varför så många gillar den serien. :P



Kommentarer
pessys skrev:

Så fin :D Händer ikväll? Kramar

2011-11-30 @ 12:04:55
URL: http://pessys.blogg.se/
Kajsa skrev:

Andra Avenyn är bra! :D

Håller på att kolla igen allt igen för 3 gången nu :) Är på avsnitt 178 ^^

2011-12-02 @ 07:19:38
URL: http://kbhs.blogg.se/

Kommentera i rutan under:

Namn:
Spara

E-postadress: (Bara jag kan se det)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...