Godmorgon sweetchickens<3

Allt jag kan tänka på just nu är att försöka göra en ännu förklaring till VARFÖR min blogg
inte uppdateras något på sistone. Det hände en sak för några veckorsen som skakade hela mitt
liv upp och ner. Bara jag ens tänker på det får mig att kallsvettas och..vill aldrig uppleva det igen!
Jag har även haft hemska mardrömmar om det som får min syn på verkligheten att bli mer suddigare.
Mitt liv på sistone har varit ett enda stort.. helvete. Alla gör misstag ibland, alla. Men trots dem misstag
men gör, ska man inte ge tillbaka med en ännu större dos av "smutskastning" på någon.
Jag kommer antagligen skriva någon gång en "novell" om vad som hände. Då jag repat mig.

Jag har varit sjuk väldigt ofta, stannat hemma från skolan fått HÖG frånvaro
och riskerar att förlora mitt bidrag som jag får varje månad. Så därför så måste jag försöka
få i ordning på mitt liv, NU. Det enda som skulle kunna ge glädje i mitt liv igen (okej, det låter
fånigt men det är sant..) är en kamera. En ny, systemkamera, som jag alltid velat ha.
Ja, jag låter som en bortskämd unge just nu..men, vad är din drömsak som du alltid velat ha?
Min är en Systemkamera. Jag älskar att få ta bilder, skapa nya minnen hela tiden och
få vara en del av kamerans syn och lins. Min drömkamera är ingen annan än en Canon EOS 600d.
Ni vet, den med vinkelbar LDC skärm..., ja det låter jätte bortskämt, men..det är den jag VERKLIGEN
VERKLIGEN VERKLIGEN..vill ha. Och jag har sagt över 10000 gånger att jag ska vänta o vänta
tills den är min och jag får hålla i den. Men..väntat i snart ETT år. Men jag väntar ett tag till..
Men jag vet och känner på mig att den kommer inom en snar framtid att, BLI MIN.
Om jag sköter mig förstås :p


*Ehum* Well, det finns andra saker jag vill yttra mig om också.. t.ex om min kommande design.
Jag jobbar fortfarande på det och har idétorka. Uhh. Men kan avslöja att jag försöker få det att
se gulligt ut, men är lite osäker på färgerna..men det kan hända att det
blir ljusa och pastell-aktiga färger. Och min header, har jag INGEN aning om! Men jag spekulerar
kring att kanske ha någon specifik karaktär som tema i min blogg/på headern. Som kommer
från ett spel förstås. League Of Legends. By the way! Heter Rainbowcorn där så ni vet. Adda. Hihi.
Är inget proffs på League Of Legends, no no..just playin cuz it's fun to play it. Börjat spela det
väldigt mycket, och ska lite senare lägga ut vilka jag har och kanske något mer. Hmm..wait!
League Of Legends kanske kan bli mitt officiella tema på bloggen? hmm hmm.. får se!
Nu är jag väldigt excited och exalterad över detta! ^^

Nu blir det att fortsätta planera designern, Chao Chao!

Kommentarer

Kommentera i rutan under:

Namn:
Spara

E-postadress: (Bara jag kan se det)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...