They all are in happy mood for x-mas


Alla är just nu riktigt myspysiga och glada över att vintern (ingen snö här ännu) är här!
Det är ju jätte roligt och så! Myspys på er med! :) ♥♥♥
Men jag vet inte vad jag ska säga riktigt, jag har inte fått in känslan än att det redan är 2:a advent
och att julafton närmar sig mer och mer. Varför? altså, jag .. blir ledsen på tanken att något
snart kommer att hända som kommer splittra mig på ett eller annat sätt. Denna julen blir inte
mycket till och fira för mig. Kan förklara lite närmare på det om ni vill..

Det är "bestämt" och bokat att Timmy ska åka upp till Norrland den 19 dec
och enligt honom så är det "åker jag väl upp så blir det inget komma tillbaka hit"
och .. jag har inte något att säga till om det verkar det som. Detta gör mig
ganska ledsen och förkrossad, för jag vill nämligen följa med honom.. flytta till norrland.
Men mina föräldrar vill annat, dem vill att jag ska gå på ett internat i helsingborg som heter Impius.
Jag vill såklart inte gå där.. min dröm —sen jag träffade timmy, har varit att flytta till norrland.

Bara tanken om att få hålla i min drömkamera och fota norrskenets mystiska och vackra färger.
Få ta del av att skapa och uppleva det som jag alltid drömt om.

Sen har vi ju det besvärligt över huvudtaget just nu. Huset som ska säljas i jan eller feb.
Jag hinner inte flytta till något norrland under den tiden? Nepp.. jag trodde jag åtminstone
kunde fått stöd från en annan part, men NEJ. Jag måste stanna kvar här i denna (ta inte illa upp) skithålan.
Antingen korsar jag mina föräldrars vilja och flyttar till Norrland, eller så går jag mot min egen vilja
och går i den skolan jag inte vill gå i.

Jag får magsår över alla tankar som flytar omkring i skallen på mig 24/7...
Vad sjutton ska jag göra? Jag vill inte splittras mellan timmy eller förlora min dröm..?

Så nja, det blir nog ingen rolig jul för mig i år.

Kommentarer
jessica claesson skrev:

sv: jag använder inte p-pillerna för mensen, utan för att skydda sig o slippa slösa pengar på kondomer'

2011-12-04 @ 21:20:21
URL: http://duvetjessica.blogg.se/
jessica claesson skrev:

förresten så får man ju undersöka vilka p-piller som man måste ha och inte får ta, jag var ju tvungen till o ta dom jag har nu för att din mamma har fått blodpropp och det kan jag oxå få om jag hade valt dom andra.

2011-12-04 @ 21:26:30
URL: http://duvetjessica.blogg.se/
Ghostgirl skrev:

Är du... är du riizen från mangachu...?

2011-12-05 @ 21:09:38

Kommentera i rutan under:

Namn:
Spara

E-postadress: (Bara jag kan se det)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...