Läser.

Ja ni läste rätt! En Erica som läser...? Omöjligt! Fast nä, så omöjligt är det faktiskt inte..
jag tycker inte om att läsa, dem enda undantagen är skräck, fakta och manga-böcker.
Just nu läser jag "Det okända" skriven av Clas Svahn. Den är riktigt fascinerande!
Den handlar om spöken, Ufon och helt enkelt det oförklarliga. Sånt som ingen kan förklara
sitter jag just nu vid denna stund och läser fascinerat! Det jag mest är allra intresserad av är
spöken, andar och poltergeists. Jag läser dagligen om sånna saker och även ser på tv om det ibland.

Efter jag läst lite så ska jag fortsätta från igår, att se på några avsnitt av Andra avenyn!
Och nu börjar jag bli hungrig känner jag...och inte lite heller! Vad ska man äta tro?
Det får vi väl se. Men nu ska jag se AA så ses senare!


Kommentarer

Kommentera i rutan under:

Namn:
Spara

E-postadress: (Bara jag kan se det)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...