TV

Haha man uppdaterar verkligen sin blogg när man skriver statusen "TV"
men yeah, det är vad jag gör just nu. Haft en lång timmars-paus från bloggen för att Timmy
spelade LoL (League of legends.) Så nu ser vi på lite Stand-up! Underhållande!!

Ska strax börja lite på designen igen! Jag vet att jag säger det väldigt mycket nu, men det är för
att detta är första gången jag är 100% seriös med bloggen, att den ska vara designad och fin!
Är den i min stil (vilket den är) så vill man fortsätta, och man blir glad av att få blogga då!
Dock så har jag en himlans tung huvudvärk, kan ha något med halsont att göra, det lär jag märka.
Så resten av kvällen kommer bli: Design-work, South Park 23.40 och sen sussa kudden!



Det är vad jag ska göra, så vi får se om jag hinner blogga något mer innan dess
men annars så säger jag godnatt redan nu...

GODNATT!

Kommentarer

Kommentera i rutan under:

Namn:
Spara

E-postadress: (Bara jag kan se det)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...