Sommaren är över.

Det är så det känns för mig i alla fall.. för nu börjar skolan igen, och om knappt en månad så fyller jag år!
Apropå fylla år — Det finns bara EN (okej en till..) sak jag önskar mig. Men skulle jag inte få den, så skulle
jag köpa den själv när jag har råd. Det är en studio mikrofon man kopplar till usb porten.
För min del kan jag inte köpa den i någon närbutik, kan bara köpa
den på musikbörsen.se (tror det hette så, haha.)


Den andra saken jag önskar mig, är kanske något jag snart införskaffar själv. Vi får väl se.
En systemkamera såklart. Vad för systemkamera spelar mig ingen roll, så länge det inte
är en gammal analog system, näe fy. Jag såg en som ville sälja sin system som är här i närheten
där jag bor, och..ååååh vad jag blev sugen på att köpa den!! Det var en Nikon D3000 och med medföljande
objektiv, 2 stycken t.om! Hon ville sälja den för 2.300. ÅHHH..alltid velat ha en systemkamera.
Man får väl se om hon hör av sig! I annat fall så får jag väl spara till en eller något!


Kommentarer
Linn (: skrev:

okej, men du är jätte duktig! (:

2011-08-18 @ 16:21:31
URL: http://linnslifeee.blogg.se/

Kommentera i rutan under:

Namn:
Spara

E-postadress: (Bara jag kan se det)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...