Så glad att jag nästan spricker!!

Hej alla fina där ute <3
Jag skulle bara ta upp laptopen och läsa runt lite på aftonbladet men så råkade jag klicka mig in
på Facebook och då fastnade jag där i kanske ca 3 minuter. Så märker jag att någon skriver till mig! Hm?
Det var Pao Chai-chan från BC <3 men det hon skrev till mig gjorde mig väldigt väldigt glad!
Allting började bara med att hon frågade "Kan du sjunga? För jag har för mig att du kan. =D"
Gissa om jag blev liite sådär glad? Hon hade läst ett inlägg jag hade gjort för några veckorsen och
blivit rörd av den. Åh tack! Blir jätte glad! Men det stannade inte där, utan hon frågade även
om jag är intresserad att göra en låt med henne!? OMG! Självklart!! :D såklart jag vill!

Nu måste jag sova! Skola imorgon + möte med lärarna.
GODNATT OCH KRAM PÅ ER!



Kommentarer
jisu skrev:

tack!~

Din blogg ser också jätte söt ut :D älskar headern ^^~

2011-08-19 @ 13:32:45
URL: http://jisu.blogg.se/
A. skrev:

Svar: Ja, det gör jag också. :) & tack så mycket. :)

2011-08-19 @ 19:42:56
URL: http://sadeta.blogg.se/

Kommentera i rutan under:

Namn:
Spara

E-postadress: (Bara jag kan se det)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...