RiiZEN gör en "Foki"



Foki gjorde alldeles nyss ett inlägg med ett par stuff hon hade listat, då kände jag också för att göra det, haha! :P
5 saker jag inte vill vara utan:
Min kamera
Min mobil
Min älskade laptop
Mitt söta rosa hippieband
Min musik ofc
5 filmer jag tycker är bra:
RIO
Insidious
A Goofy movie
Harry potter filmerna
Lejonkungen 2
5 maträtter jag älskar:
Wookat + stekta nudlar
Yakitori (kycklingpinnar)
Makaronilåda
Speciell Morotssoppa
Wookad kycklingfile + cashewnötter
5 saker jag vill göra:
Bli en sångerska
Skaffa en systemkamera
Redovisa inför en klass/skola om mobbing
Skaffa en stor lägenhet
Åka till Thailand
5 saker jag ogillar:
Fisk
Politik
Särbehandling + mobbning
Orättvisor och diskriminering
Vapen, ciggaretter, tobak + droger

5 saker jag inte vill vara utan:
  • Min kamera
  • Min mobil
  • Min älskade laptop
  • Mitt söta rosa hippieband
  • Min musik ofc
5 filmer jag tycker är bra:
  • RIO
  • Insidious
  • A Goofy movie
  • Harry potter filmerna
  • Lejonkungen 2

5 maträtter jag älskar:
  • Wookat + stekta nudlar
  • Yakitori (kycklingpinnar)
  • Makaronilåda
  • Speciell Morotssoppa
  • Wookad kycklingfile + cashewnötter
5 saker jag vill göra:
  • Bli en sångerska
  • Skaffa en systemkamera
  • Redovisa inför en klass/skola om mobbing
  • Skaffa en stor lägenhet
  • Åka till Thailand
5 saker jag ogillar:
  • Fisk
  • Politik
  • Särbehandling + mobbning
  • Orättvisor och diskriminering
  • Vapen, ciggaretter, tobak + droger

Kommentarer

Kommentera i rutan under:

Namn:
Spara

E-postadress: (Bara jag kan se det)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...