Komplex-kex.

Det kanske syns, men inte många som vet så har jag väldigt starka komplex för mitt utseende. D.v.s att jag är ganska skygg för att bli fotad eller filmad. Det finns ju undantag ibland som när jag och Timmy tar fjantbilder på varandra och bara larvar oss. Sånt är bara skoj! Men jag har alltid avskytt hur jag ser ut. Det är väl iofs därför jag redigerar extra mycket då det är bilder på mig. Jag ljusar upp mitt ansikte något mycket och även ibland när kameran har fått mörka punkter i bilden så är jag bara illa tvungen att "sudda" bort endel fula..fläckar i ansiktet.
Något jag älskar med mig själv, vet ni vad det är? Det är mina ögon. Jag ♥ ögon.

Jag säger såhär... jag är inte stolt över hur jag ser ut, alls.
Så därför roar jag mig och älskar varenda sekund med att få fotografera. ♥

Jag kan acceptera ibland bilder på mig själv om jag själv tycker dem ser nogorlunda bra ut.
Här är några exempel.





Kommentarer

Kommentera i rutan under:

Namn:
Spara

E-postadress: (Bara jag kan se det)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...