Inlägg till Miixx.


Skrev ett inlägg till söta Miixx (Malin). För att jag är så T.R.Ö.T.T på att folk ska trackasera andra.
Vi får väl se om hon orkar läsa eller svara. Men även om hon inte svarar tillbaka hoppas jag hon åtminstonde har läst det! För jag blir så himla ledsen när jag ser andra bli ner trampade av idioter som t.om är för fega för att skriva ut sina egna namn.
Här är inlägget jag skrev till henne.

 

Hej söta Miixx.
Först av allt, jag tänker inte skriva något elakt till dig , däremot saker jag tycker du ska tänka på.

Den som säger du är ful..
är bara FULARE.

Den som säger du är äcklig..
är bara ännu ÄCKLIGARE.

Du är en GRYMT fin tjej och jag tycker du borde vända om och verkligen börja tänka på det POSITIVA nu.
Du har blivit en stor bloggare, då MÅSTE man kunna tåla kritik. Det är jobbigt och jävligt, ja, men vill du fortsätta vara en bloggare som väldigt MÅNGA tycker om, så börja sopa dåliga kommentarer UNDER mattan! Skit fullständigt i vad dem kallar dig för fult, BARA SKIT I DEM och istället tänk hur mycket bättre du är än alla dem TILLSAMMANS!

Jag har blivit mobbad i nästan hela mitt liv och även på internet. Jag fick skit för allting. Hur jag såg ut var det allra mesta dem skulle tracka mig med. Hur ful jag var, hur stor näsa jag har och hur äcklig jag var.
Jag fick höra sånt VARJE DAG. Till slut så var det stopp. Jag blev så van vid det att när dem sa det nästa gång, så skrattade jag bara.

Jag vet inte om det funkar så för andra men, isåfall.. testa att skratta åt den som kallar dig fula saker.
Man får lätt ett bättre självförtroende av det och blir STARKARE.
Okej, det blev väl ett ganska långt medd.. sorry för det!
Ha det bra nu!! Kram! ”

 


Kommentarer
Linn (: skrev:

sv: Har du? Vilket program? Har du gjort åt andra? (:

2011-08-18 @ 16:01:38
URL: http://linnslifeee.blogg.se/
Miixx skrev:

Aaw. Tack!

2012-02-02 @ 20:16:28
URL: http://Miixx.se

Kommentera i rutan under:

Namn:
Spara

E-postadress: (Bara jag kan se det)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...