Godmorgon.

Hej alla! Varför jag säger "godmorgon" är för att jag vaknade för knappt en halvtimmasen för att jag
inte mår så bra idag, så fick stanna hemma från skolan. Det är inget jätte allvarligt, men har
ganska stark och frätande känsla i magen som kommer och går.

Jag har grubblat och tänkt på hur jag ska göra, och jag är fortfarande inte helt 100%
men NU ska jag börja jobba helt själv på min design, så mycket jag bara ORKAR!
Mitt tema är lite osäkert än så länge, men det ska vara söta färger som ska förmedla
mina favorit färger + att det ska vara ett sött tema som ska heta: Cutepaws. Haha! Nä jag vet inte hihi.

Men nu ska jag börja "jobba" ses lite senare!

Kommentarer

Kommentera i rutan under:

Namn:
Spara

E-postadress: (Bara jag kan se det)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...