31 Augusti

Godeftermiddag på er! Måste uppdatera lite om att jag har varit sjuk i en vecka, och även idag.
Det verkar också som att Timmy har smittat mig med lite halsont(!?) nej nej NEJ så får det inte vara!
Har musik imorgon i skolan och vill JÄTTE MYCKET vara med! Uh...hoppas det försvinner snart.
Och igår fick jag reda på att min sånglektion börjar redan nästa vecka, nu hurrar vi! *jubel*
*Märkt att jag missat massor av dagar att uppdatera om, så ska ordna det lite senare också!

Just nu designar jag på bloggen och pillar lite i Photoshop! (I looooove Photoshop!)
Ska fortsätta med designen ett tag till sen funderar jag på att kanske göra lite tips
som t.ex "guides" eller bara tips, jag älskar att dela med mig till andra av mina tips!
Någon som vill att jag ska lägga upp något (mer) särskilt?



Hoppas ni får en bra dag!

Kommentarer
E skrev:

Photoshop!

2011-08-31 @ 17:25:18
Anonym skrev:

:-d Allt!

2011-09-01 @ 21:14:05

Kommentera i rutan under:

Namn:
Spara

E-postadress: (Bara jag kan se det)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...